måndag 8 februari 2010

Wiiiiiiiiiiiii

Åh vilken underbart skön dag jag haft idag :)
Vid nio tiden imorse åkte jag ut till syrran för en slappar dag på elitnivå. Vi har spelat wii hela dagen, slutade vid halv fem tiden. Vi tog en paus för lunch men i övrigt var det spel hela tiden. Vi spelade Super Mario Bros vilket är helt beroende framkallande. Vi var helt inne i de och helt bestämda på att vi skulle klara den världen vi var inne i och när man klarat den så vill man klara nästa. Och det är därför man spelar hela dagen :) Hade vi fått bestämma så hade vi fortsatt spela långt in på småtimmarna. Men verkligheten kom ikapp oss och andra saker, så som syrrans sons fotbollsträning var tvungen att tas tag i :) Men nästa gång får det bli ett wii-marathon.

Hmm, jag känner mig inte alls nöjd med kvällen för jag har fått jätte ont i halsen. Jag hoppas innerligt att det inte är början på en förkylning för jag har inte alls tid och lust att vara sjuk. Jag har alldeles för mycket grejer inplanerade i veckan. Och sen har jag inte alls lust med att vara sjuk min sista lediga vecka. Men imorgon kommer jag vara super frisk för jag har precis stoppat i mig två amerikanska super förkylningspiller. Dom kan ta död på det mesta så jag räknar kallt med att vakna upp imorgon pigg och glad och inte alls med halsont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar