måndag 1 februari 2010

Det går mot rätt tid

Jag måste erkänna att det hittills gått bättre än förra gången att anpassa mig till svensk tid. Jag har svårt att somna på kvällen, vilket inte är så konstigt då SD är 9 timmar efter så när det är midnatt här är klockan bara tre på eftermiddagen. Men jag har lyckats somna vid två på nätterna och när jag väl somnat sover jag bra. Vaknar några gånger under natten men kan somna om och sova till morgon, ja till och med förmiddag :) Men jag får väl passa på att sova länge på morgonen nu när jag kan för snart är det slut på de.

Idag blev det en sväng ut på stan för att fixa doppresent till min lilla gudson då hans dop är på söndag. Jag hade jätte svårt att komma på vad jag skulle köpa men nu har jag äntligen kommit på något som jag tror kommer bli bra. Bara hoppas att lilla Jacobs föräldrar tycker om presenten då han själv är för liten för att tycka något alls :)

Imorgon ska jag på utflykt till Stava och hälsa på Maria och hennes två söta barn, Alexander och Gabriel. Lilla Gabriel, som bara är en vecka yngre än min gudson, är nog inte så liten längre. Har inte sett honom sen november så han har nog hunnit växa en hel del. Det händer ju så himla mycket när dom är så där små :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar