söndag 14 februari 2010

Busy busy :)

Oj vad den här helgen har gått fort, den bara försvann.
I fredags kväll mötte jag upp MiaLotta och en bunt kollegor till henne på Sturehof. Med gott vin och trevligt sällskap gick tiden fort och vi var där tills dom stängde. Några skulle vidare men jag och MiaLotta avvek och gick hem istället, rätt beslut.
Igår hade jag en alldeles underbar dag, så soft och skön. Först blev det en promenad ut på djurgården, en fika där ute och promenerade sen in till O´Learys där vi satt i kanske 6 timmar, drack öl, åt en massa gott och tittade på melodifestivalen. En sån avslappnande och skön dag, att inte göra nånting "nyttigt och vettigt" alls, bara vara.
Men det innebär att idag får jag vara lite mer nyttig så just när är det tvätta som gäller, har även hunnit med att städa. Senare i eftermiddag är det träning som står på schemat, ska bli skönt.
Imorgon är det tillbaka till verkligheten som gäller. Ska bli kul och skönt att börja jobba igen, och sist men absolut inte minst, skönt att ha en inkomst igen, who hoo :)
Det kommer väl som alltid när man börjar nytt jobb bli ett par veckor med mycket information, korvstoppning :), så jag brukar alltid vara jätte trött första tiden men ska som sagt bli kul. Kul att få se vad för folk man kommer jobba med. Blir väl svårt att ha så kul på jobbet som jag och MiaLotta hade när vi jobbade tillsammans med det kommer säkert bli bra ändå :)

1 kommentar:

  1. Hade gärna varit med er i fredags men det får bli en annan gång.
    KRAM

    SvaraRadera