tisdag 23 februari 2010

Kurs

Under hela eftermiddagen igår var jag på en kurs som handlade om kreditbedömning och idag fram till lunch ska jag på kurs igen. Det fortsätter inom samma ämne och är nu fortsättningskursen kan man säga. Det var intressant igår och jag tror att det kommer bli ännu mer intressant idag då vi idag kommer gå mer in på djupet.
I övrigt så rullar jobbet på. Jag kommer mer och mer in i det. Har ett par case som jag sitter med som tidigare redan gjorts men det är ju ett bra sätta att lära sig på för om jag inte vet hur jag ska göra så kan jag se hur det gjordes förra gången. Jag har inte jobbat i dom här programen sen studietiden så vissa kunskaper får jag gräva lite djupare efter, som tex programeringen. Men jag är lite förvånad över att jag kommer ihåg så pass mycket av programerings språket som jag gör, men det är ju bara bra :) Fast i och för sig, än så länge är nivån ganska basic, blir nog värre när jag kommer in på mer avancerade grejer, men det ser jag ändå fram emot.

1 kommentar: