fredag 5 februari 2010

Sleepless in Stockholm

Jaha då var man vaken ännu en natt då. Börjar bli trött på de här, varför kan man bara inte sova?!! Det finns ju inte så mycket man kan sysselsätta sig med om nätterna. Det är inte så roligt att ligga och snurra runt i sängen så vid tre tiden gav jag upp och gick upp istället. Jag har tittat på film, Marley & Me. Jätte bra film, rolig men samtidigt sorglig. Jag har ju en sore spot för hundar :) Jag och syrran såg den här filmen på bio när vi var i Florida för över ett år sen men den är så bra så man kan se den igen :)

Ja nu börjar klockan närma sig fem på morgonen, frågan är, vad ska jag hitta på nu... Kanske ska göra ett försöka till att sova en stund. Hmm, eller så vet jag att det går ett spinningpass kvart i sju men jag brukar alltid träna både på lunchen och kvällen på fredagar och att träna tre pass på en dag känns lite i överkant :) Kanske är nåt på tv jag kan slötitta på. Vita huset kanske, de började nu så får nog bli de och frukost. Eller kan man äta frukost så här tidigt? Jag börjar bli hungrig vilket inte är så konstigt med tanke på hur många timmar jag varit vaken....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar