torsdag 11 februari 2010

Tappat rösten

Igår hade jag inte lika ont i halsen under dagen så min taktik var att jag går och tränar på lunchen, det är ju ändå bara myspass då och inte så ansträngande, så kommer jag antigen bli frisk eller så bryter förkylningen ut. Under eftermiddagen igår så hade jag jätte ont i halsen och det kändes som om förkylningen var på väg. Inatt tror jag den tog ut sin rätt för jag sov i 12 timmar, jätte skönt :) Idag har jag inte alls ont i halsen men jag har ingen röst. Jag är jätte hes så jag låter betydligt värre än jag känner mig. Min alldeles egna personliga "läkare", MiaLotta, sa att jag ska vara tyst och dricka mycket te och det är precis vad jag gör. Ligger nedbäddad i soffan med en stor kopp te och tittar på tv, kommer nog ligga här hela dagen :) Måste helt klart vara frisk på måndag då verkligheten sätter igång igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar