lördag 20 februari 2010

Lugn helg

Igår kväll var jag sjukt trött så det blev en väldigt lugn kväll. Jag tränade direkt efter jobbet och när jag kom hem så orkade jag inte med mycket mer än att ligga utslagen i soffan. Jag tittade på OS och sen stupade jag i säng. Efter en godnatts sömn så vaknade jag utvilad imorse och kände mig mer än redo för att åka till träningen. Väl på träningen fick jag det mindre goda beskedet att samma tuffa pass som vi körde tidigare i veckan kommer att gälla en vecka till. Oh my God säger jag bara!! Hur ska jag orka?! Men jag tog mig igenom passet, som vanligt grymt jobbigt att köra det men när det är över så är det grymt skönt :) Ja, då vet jag vad jag har att se fram emot för träningspass den här veckan, igen! Men det är oerhört bra träning så det är bara att kämpa sig igenom de.
På eftermiddag blev det en sväng till O´Learys, som vanligt alltid trevligt och mysigt, Skönt med lite OS och några öl till de :) En perfekt lördags eftermiddag. Sen mötte jag upp MiaLotta då vi skulle bege oss till improvisationsteatern. Jag blir imponerad över hur dom kan komma på grejer bara så där, rakt upp och ner. Jag hade aldrig kommit på nåt roligt att säga, men det är väl därför jag inte håller på med sånt. Men det var i alla fall kul att se och jag fick skratta gott ett antal gånger. Det roliga med att det är just improvisation är att det kan bli så himla fel ibland, ibland kunde inte ens dom hålla sig från skratt :)

1 kommentar:

  1. Hihi, ja, de var grymt duktiga, tack för att jag fick följa med! Det enda jag saknade var "hur svårt kan det va'??" ;)

    SvaraRadera