tisdag 9 februari 2010

Väntar på paket

Igår läste jag ut boken "Veronika bestämmer sig för att dö". Den var ungefär så som böcker av Paulo Coelho brukar vara, djupa. Jag kunde känna igen mig i vissa delar, tankar om livet och det är ju de som är meningen med boken. Att man ska reflektera över sitt liv och de fick den mig att göra.
Nu ska jag bara bestämma vilken bok som jag ska börja på härnäst. Jag beställde ett antal böcker från Adlibris förra veckan som jag hoppas kommer snart. Vill verkligen hugga in i någon av dom böckerna. Tittade precis på Adlibris hemsida och det står att mitt paket skickades i fredags så jag borde snart få de :)

Mitt försök till att vara frisk idag gick inte så bra. Jag har fortfarande jätte ont i halsen och mina amerikanska dunderpiller verkar inte funka. Bäst att hugga in på några fler piller så mitt hals ont försvinner. Det är ju tisdag idag vilket innebär träning med favoritinstruktören men verkar som att jag får avstå från den idag :(

1 kommentar:

  1. Önskar att jag också hade ro att läsa oftare :(
    Hoppas du kryar på dig!
    Kram

    SvaraRadera