onsdag 24 februari 2010

Mys med världens sötaste killar

Igår var syrran med familj i Stockholm över dagen. Pojkarna har sportlov den här veckan så då passade dom på att spendera en dag på Cosmonova. Efter jobbet mötte jag upp dom för att äta middag tillsammans innan dom skulle åka hem igen. Det blev en snabb visit men jag hann i alla fall mysa med min gudson och pojkarna en stund. Lillis har växt och blivit så stor. Förstår inte att han kunnat växa så mycket för det är ju inte allt för länge sen jag såg honom. Men han är väl i den ålderna nu antar jag och sen sa syrran att han äter jätte bra just nu och de hjälper väl till kan jag tänka mig :) Det var super roligt att mysa med killarna en stund, det förgyllde min vardag :)
Philip frågade om inte jag vill komma hem till dom nästa helg och vara barnvakt, ja vem kan motstå honom så det är klart att jag gör de :) Syrran och hennes man ska på melodifestivalen så då ska jag och pojkarna hitta på massvis med bus, haha :)
Nästa vecka fyller Skrotnisse år, hela 4 år blir han då, stora killen. Det ska självklart firas nästa helg när jag kommer. På frågan vad han önskar sig svarade han, "leksaker, för jag har nästan inga". Hmm nja de vet jag inte om jag håller med om, han har ju hur mycket leksaker som helst :) Men allting är väl relativt.
Jag vet redan vad jag ska köpa till honom, tror han kommer gilla de jätte mycket.

Igår var Lillis insvept i filten som han fick av mig i doppresent. Tydligen gillar han den jätte mycket och ska ha den hela tiden. Han åker till och med i sin gåstol och hämtar den, så sött :) Från början så hade han den bara i vagnen men nu så vill han ha den även i sängen. Kul att han gillar den, alltid roligt när en present blir så uppskattad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar