lördag 30 januari 2010

Jet-lag


Ja då var det de där att komma tillbaka till rätt dygnsrytm igen. Igår tycket jag att jag var duktig för då höll jag mig vaken till midnatt trots att jag inte sov nåt på planet. Sov till klockan 8 i morse så tänkte att idag kommer jag vara pigg och sen somna i normal tid ikväll. Men jag blev jätte trött redan vid fyra tiden i eftermiddags men nu när man får sova så är jag självklart inte trött längre. Nu är klockan snart midnatt så hoppas att jag inte är vaken alltför länge, vill inte vända på dygnet. Ja vi får väl helt enkelt se hur det går. Det känns att kroppen är på en helt annan tid för jag blir trött på konstiga tider samt hungrig på konstiga tider. Nu är kroppsklockan på tre på eftermiddagen så nu är det snart dags för kvällsmat :) Ska försöka att inte äta i natt men om jag inte sover så kommer jag garanterat bli jätte hungrig och de är ju svårt att somna när magen kurrar. Som sagt, bara att se hur det går :)

1 kommentar: