torsdag 1 april 2010

Glad Påsk


Nu är äntligen påsken här och tydligen påsk vädret också. Det regnar här i Stockholm idag, jätte tråkigt väder men jag är glad ändå för snart börjar ledigheten. Jag ska om inte allt för lång tid packa ihop här på kontoret och åka mot Öret. Det är verkligen folktomt på kontoret idag, många jobbar hemifrån och många är lediga. Jag har bara ett par saker jag måste göra klart och skicka iväg och tro det eller ej men jag är faktiskt klar med allt, tror jag, måste bara dubbelkolla :) Igår var jag ju på kurs och idag när jag kom till jobbet så hade de givetvis ramlat in lite grejer i mailboxen som måste vara klart idag. Men jag jobbade super effektivt här under morgonen och därför så tror jag att jag nu är klar. Jag ska bara läsa igenom min powerpoint presentation jag gjort. Alltid bra att läsa igenom en gång till så här en dag senare, man blir ju lite hemmablind så man kan se saker på ett annat sätt när man läser de igen. Men när de är gjort så blir de en snabb lunch på Subway och sen bär det av mot ett regningt Örebro. Hmm, fast jag är inte så hungrig just nu, kanske ska äta på vägen istället. Oj vilka problem man har :)
Hur som helst, det ska bli riktigt skönt med några dagars ledighet, hoppas ni kommer ha det lika bra som jag.
Glad Påsk :)

1 kommentar:

  1. Holá! Mm jag vet, men nu är det faktiskt sol ute!! Det är sol, moln, och sol... och lite regn :D

    Hoppas att du får en strålande påsk!
    kram

    SvaraRadera