onsdag 7 april 2010

Jag längtar till träningen

Nu har inte jag tränat på 2(!) veckor och jag längtar nåt så innåt nu på att få träna igen. Jag har abstinens på träning just nu. På lunchen gjorde jag ett besök på apoteket och köpte hosmedicin och jag måste nog säga att den hjälp lite grann. Jag har inte hostat lika mycket nu på eftermiddagen. Det är till och med så att mina kollegor har frågat vad som hänt, dom har inte hört mig hosta på en stund. Det kanske betyder att jag är fit-for-fight och kan träna på fredag, hoppas hoppas hoppas :)

Idag efter jobbet ska jag träffa Frida. Hon och jag pluggade ihop och brukar ses på en fika eller lunch ibland men nu var det faktiskt ett tag sen. Kommer faktiskt inte ihåg när det var vi sågs senast vilket måste betyda att det var alldeles för länge sen. Det ska bli kul att ses och uppdatera lite. Frida jobbar nära där jag bor så vi ska ses i Fältan, skönt att ha nära hem sen :)
Jag har ganska lugnt på jobbet idag så jag kan nog gå snart vilket innebär att jag hinner gå en stund inne i Fältan innan vi ska ses. Jag skulle behöva titta på sommarkläder för nu börjar det helt klart bli dags att hänga undan vinterkläderna och fram med sommarkläderna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar