söndag 11 april 2010

Vilohelg

Jag har haft en riktigt skön och lugn helg, vilket jag tror är exakt vad jag behöver för att bli frisk. Både fredag- och lördagkväll spenderades i soffan men jag har faktiskt hunnit med lite nyttigt också. Igår blev det tvättstugan och idag har jag deklarerat. Deklarationen var inte speciellt rolig i år då jag för första gången på jag vet inte hur länge har restskatt. Sen hade jag ett antal blanketter att fylla i eftersom jag sålde lägenhet förra året men det var inte alls så svårt som jag trodde att det skulle vara. Även om det blev restskatt så är det skönt att ha deklarationen gjord, kan jag släppa de för i år.
Det tog på krafterna att deklarera så nu under eftermiddagen sov jag middag en stund, super skönt :) Och jag hoppas att det hjälper mig att bli frisk. Tyvärr känns det idag som om de är en förkylning som håller på att bryta ut men det har det ju i och för sig gjort tidigare också utan att jag blivit sämre men det har ju inte heller hjälpt mig att bli bättre. Min förhoppning är att jag ska kunna jobba imorgon men mår jag inte bra så är det faktiskt läge att vara hemma och jobba på att bli frisk på riktigt. Nu är jag så grymt trött på att vara sjuk så nu måste jag faktiskt tänka på att bli just frisk och om de innebär att jag får vara hemma ett par dagar så får det väl vara så.

Nu ska jag återgå till att göra ingenting, dvs titta på tv och äta lite choklad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar