torsdag 15 april 2010

EGYPTEN





















Jag har glömt att berätta att jag ska på semester! Jag och Jeanette har bokat resa till Egypten. Vi åker redan nästa vecka, nästa lördag för att vara exakt så nästan bara en vecka kvar, whohoooo!!!!! Jag längtar så mycket, ska bli super skönt att få komma till solen och värmen en vecka. Jag längtar efter att få känna solen gassa mot min kropp, att få ligga på stranden och sola och sen få slänga sig i havet för att svalka sig lite :) Kan ju inte bli bättre.
Det kommer bli en veckas avkoppling, bara ta det lungt, äta gott och njuta. Jag har bunkrat upp med många böcker för här ska läsas :) Jag måste även ladda ipoden med lite ny musik för bra musik och en bra bok är receptet för en lyckad dag på stranden.

Nedräkningen har på allvar börjat, only 8 days left before take-off :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar