onsdag 14 april 2010

Köpt böcker


Har varit lite uttråkad idag och kom då på att jag behöver köpa nya böcker så de har jag gjort idag, 3 stycken blev de. Det blev tjejböcker även denna gång, but I like it :)
Syskonkärlek av Sheila O´Flanagan. Jag har läst hennes tidigare böcker som jag gillat så ska bli kul att få hugga in på den här.
Sen köpte jag en bok av en författare jag aldrig läst något av - Janelle Brown -
Slutet på sagan var bara början - "Slutet på sagan var bara början är en fängslande och intensiv skildring av vad som händer när den egna världen kraschlandar." Ja varför inte, alltid kul att testa en ny författare :)
Sen blev det faktiskt en till bok av en annan författare jag aldrig läst något av - Sarah Bilston - Sängläge. Den har fått beskrivningen - "Ren underhållning med det där lilla extra som gör att karaktärerna lever vidare långt efter det att boken är slut." Det låter ju som en bra bok så nu har jag 3 bra böcker att se fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar