onsdag 7 april 2010

Om det ändå gick åt rätt håll

Tänk om man kunde vakna upp på morgonen och känna, idag mår jag bättre, men nejdå inte här inte. Min hosta är kvar och likaså mitt halsont. När ska man bli frisk?! Idag på lunchen får jag gå till apoteket och handla en massa grejer för nu måste de bort, hostan och allt. Jag är så trött på de här, nu får det räcka.
Jag känner mig ganska hängig men har inte riktigt tid att vara hemma. Men det är snart helg försöker jag intala mig, bara 2.5 dagar kvar.
I helgen blir det ännu ett besök till Öret. Syrran och hennes man ska bort på lördag så jag ska vara barnvakt. Se vad jag och mina söta killar ska hitta på då :) Hoppas det är fint väder så vi kan vara ute. Ja, vad hände med våren?! Den var ju här och sen bara försvann den, vill ha den tillbaka men det är ju typiskt april väder så man kan väl inte vänta sig så mycket annat, tyvärr. Det är bara att be solgudarna och bättre väder och sen gudarna som man behöver be till för att bli frisk :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar