tisdag 13 april 2010

Bära eller brista.....

...och det brast!
Igår under eftermiddagen så tyckte jag att min hosta blivit lite bättre så jag bestämde mig för att träna. Det blev ett spinningpass men jag tänkte att jag tar inte i för fullt utan tar det lite lugnt men det hjälpte tydligen inte för det gick inte alls. Efter passet, på väg hem på t-banan så fick jag hostattacker igen. En medresenär kom fram och erbjöd mig en halstablett då han trodde att jag snart skulle kvävas. Ja ni förstår hur bra jag mådde efteråt. Sen under kvällen så blev jag ännu sämre. Det kändes som en ny förkylning var på väg att bryta ut, jag frös, jag fick ont i huvudet, jag kände mig allmänt hängig. Ja det hela slutade ju med att jag fick feber och så hade man börjat om igen då med sjukdomarna. Jag hade hoppats på att jag skulle bli frisk efter träningen men det blev ju precis tvärtom.
Idag har jag haft feber hela dagen, går mellan att frysa till att svettas. Känt mig matt hela dagen så det har bara blivit soffan idag blandat med tv tittande och sova. Tog en kort promenad till Ica men blev verkligen helt slut efter de och fick återigen ett par hostattacker. När ska det här ger sig?!?! Nu är jag såååååå trött på att vara sjuk. Som om inte allt det här vore nog så har jag fått ont i huvudet, början till migrän. Tog migrän tabletter för ett par timmar sen men de har inte hjälpt än. Eller så har de hjälpt för det har inte blivit sämre.

Nu börjar desperate housewives så dags att avsluta här :)

1 kommentar:

  1. Låter nästan som om du skulle gå till doktorn och i alla fall få något hostdämpande mot hostan.

    Hoppas att du blir frisk snart.

    Kram Karin

    SvaraRadera