lördag 17 april 2010

Back in the game

Då är man tillbaka på banan igen, någorlunda i alla fall. I dag på förmiddagen körde jag ett tufft spinningpass. Det var så skönt att få träna igen men det kändes helt klart i kroppen att jag varit sjuk och inte tränat på 3 veckor. Min tanke var att jag inte skulle ta i max men när man väl börjar köra är det svårt att inte ta i så mycket som man vill så det blev ju självklart att jag tog i maximalt. Efteråt var jag helt slut, skakig i kroppen och funderade på hur jag skulle orka ta mig hem. Men åh så underbar känsla :) Det finns ingen bättre känsla än efter ett träningspass när man är så där trött och nästan spyfärdig, I love it :) Jag längtar redan till nästa träningspass som jag tror kommer bli imorgon.

Igår kväll blev det en lugn hemmakväll vilket var skönt. Jag har känt mig trött dom senaste dagarna, eller ja, egentligen dom senaste veckorna pga den hemska förkylningen så det var nog precis vad jag behövde, en lugn kväll. Jag var jätte trött och redan vid tio tiden fick jag svårt att hålla ögonen öppna. Känns lite dumt att gå och lägga sig så tidigt när man är ledig men vid halv elva orkade jag inte mer så då var det sängen som gällde. Skönt att få sova ut idag. Jag brukar ha svårt att sova länge på morgonen men idag vaknade jag klockan nio. Ja jag vaknade vid 6 tiden som vanligt men lyckades somna om.

Nu är ju frågan vad man ska hitta på resten av dagen.... Just nu ligger jag utslagen i soffan, fortfarande trött från träningen. Men något vettigt kanske man ska hitta på idag :)

1 kommentar:

  1. Åh vad skönt med träning! Jag önskar att jag kunde ha samma karaktär. Jag är duktig på att köpa kort,men det dammar snabbt igen haha
    Kram

    SvaraRadera