måndag 12 april 2010

Träning idag???

Idag var mitt mål att jag skulle vara så pass bra att jag skulle kunna träna. Jag har till och med tagit med mig träningskläderna till jobbet. När jag vaknade kände jag mig ganska dålig, funderade igen på om jag skulle vara hemma från jobbet. Men när jag väl kom upp så kändes det efter ett tag lite bättre. Hostade inte alls så mycket direkt på morgonen så tänkte att ja, jag kan nog träna idag. MEN då har jag ju så klart fått ett par hostattacker nu sista timmen så just nu känns det inte jätte aktuellt att träna idag. Ja vi får väl se hur dagen utvecklas. Undra om man med viljekraft kan bli frisk?!! Fast du hade jag nog redan varit frisk!

Min fundering kring träningen just nu går ungefär så här. Jag har inte blivit frisk trots att jag tagit de lugnt. Är nu inne på tredje veckan med hosta så det hjälper tydligen inte trots att jag vilat och inte gjort något ansträngande under denna tid. Då kanske jag kan träna ändå. Antingen så går det bra att träna, alltså jag är oförändrad eller så blir jag sjuk eller så blir jag frisk. Just nu känns det som om vilken förändring som helst är välkomnande. Om jag inte ska bli frisk så kan jag väl i alla fall bli riktigt sjuk för de här med att gå runt och vara halv krasslig är riktigt irriterande. Ja jag får väl ta mig en funderare på hur jag ska göra med träningen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar