onsdag 21 april 2010

Går i väntans tider....

...på att få besked om det blir någon resa eller inte. Just nu ser det ju inte så ljust ut men jag hoppas fortfarande på att det blir av, såklart. Men jag har inte gjort nånting inför resan, inte ens tagit upp resväskan från källaren, inte växlat pengar, inte kollat på sommarkläder så har ingen aning om vad jag ska packa ner om det nu blir en resa. Jag tror jag har koll på vart passet är och bikinin ligger i garderoben redo att användas. Resan bara måste bli av, jag behöver SOL!!!!
Det blir ju inte bättre av att det ena sekunden snöar och sen regnar det. Nu är jag trött på de här vädret, vill ha vår NU!

I helgen bestämde jag mig för att fokuser på träningen igen. Det blev ju många veckor då jag inte kunde träna pga min himla förkylning men nu har jag friskförklarat mig och kör på som vanligt igen. All min fokus ska nu vara på träningen. Jag måste säga att hittills har det gått jätte bra. I måndags blev det spinning på lunchen, igår core på lunchen och cykelpuls på kvällen. Idag känns det i hela kroppen kan jag säga. Tror det är både från core träningen och spinningen men det är skönt då känner man att man gjort nåt :)
Idag är det faktiskt ingen träning på lunchen utan bara ikväll, spinning pass som vanligt.
Jag är så grymt trött idag, hade så svårt att somna igår så blev inte så många timmars sömn, så idag vill jag egentligen bara hem och sova men vet att det kommer kännas bra med träningen när jag väl är där.
Sen tror jag att regnet gör mig trött. Man blir så mycket piggare när solen skiner och man får vårkänslor. Så ännu ett skäl att solen bör komma tillbaka, typ nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar