fredag 9 april 2010

Trött på att vara trött och sjuk

Tyvärr är det ingen förbättring på sjukfronten. Jag vaknade upp i morse och kände mig riktigt hängig och förkyld, fast sämre än igår. Jag låg och övervägde om jag skulle gå till jobbet eller stanna hemma och kurera mig. Men kom fram till, det är bara en dag kvar till helg så jag kämpar på. Men känner mig fortfarande hängig och skulle helst vilja ligga just hemma nedbäddad, titta på tv och dricka en stor kopp te. Te har jag i och för sig här på jobbet och jag har redan hunnit med ett par stycken. Men man behöver ju ändå göra nånting vettigt här på jobbet och det känns lite tugnt idag. Tror jag ska gå hem lite tidigare, min plan är att kämpa på till ungefär tre tiden sen FÅR jag åka hem. Snart är det lunch och då har man klarat av halva dagen, min mage kurrar redan så jag har nedräkning tills det är dags.

Usch nu fick jag en sån där frys-attack igen. Jag är jätte frusen idag, trots alla koppar te men det är väl förkylningens fel. Alla andra tycker det är jätte varmt här på kontoret men jag fryser och har en sjal för extra värmen, men tycks inte hjälpa.

Ja min plan på att vara igång med träningen igen idag gick ju inte riktigt hem. Nu är min plan istället att på måndag sätter träningen igång igen, då måste jag vara frisk. Annars får jag väl träna ändå så kommer jag väl antingen bli frisk eller riktigt sjuk. Så istället för att åka och träna efter jobbet är planen att ligga i soffan och titta på tv, en mycket skön plan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar