söndag 18 april 2010

Vårtecken

Idag har jag tvättat fönster och när man gör de betyder de att våren är här! Det är helt klart ett vårtecken. Hann även med lite städning så nu är det rent och fint här hemma. Tråkiga saker att göra men nödvändigt ont.

Tyvärr blev det ingen träning idag för passet jag brukar gå på hade vikarie idag och han som var vikarie gillar jag inte alls. Han har varit vikarie på ett par pass jag varit på tidigare och jag gillade som sagt honom inte alls och gick till och med ut från passet efter 20 minuter, så mycket hatade jag honom. Så nej, ingen träning idag men jag tar nya tag imorgon. Så nästa vecka är det träning som vanligt igen, åh vad jag har längtat! ÄNTLIGEN får jag gå på mina älskade pass, jag har saknat dom så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar