fredag 23 april 2010

And I´m Off


Ja det verkar i alla fall som om jag ska komma iväg på resan. SAS säger att planet ska gå som planerat men de finns risk för förseningar. Ja bara jag kommer iväg så är jag nöjd :)

Det var lite stressigt på jobbet idag att hinna klart allt. Det är så typiskt att hela veckan varit ganska lugn men idag kommer det in massa saker som jag var tvungen att hinna med. Sen hade vi även månadens infomöte idag så en timme gick bort på eftermiddagen. Men jag jobbade på så snabbt jag kunde och blev faktiskt klar med allt så jag kunde gå från kontoret redan vid fyra tiden, perfekt :)

Då var det iväg och växla pengar som gällde. Eftersom man inte vetat om resan ska bli av eller inte så har jag inte förberett nånting. Så först växlade jag pengar sen hem och packa. Väl hemma insåg jag att jag inte har några sommarkläder, i alla fall inga underdelar. Toppar har jag men värre med underdelen som sagt. Men jag köpte en kjol när jag var i Öret senast så den får självklart åka med sen hittade jag ett par längre shorts som får utgöra den andra underdelen som åker med i resväskan. Jag får väl helt enkelt shoppa lite nytt, oj så jobbigt :)

Så nu är allt packat och jag är redo för att åka. Vi påbörjar resan tidigt imorgon då jag måste gå hemifrån redan strax efter fyra tiden imorgon bitti, eller snarare i natt känns det som :) Men jag kan sova lite på planet sen så de ska nog bli bra. Annars funkar det ju väldigt bra att sova på stranden sen och de kan jag göra i flera dagar :)

Ha de så bra allihopa för det ska jag ha :) Hörs igen om en vecka :)

2 kommentarer:

  1. UNDERBART! Låter nästan som om jag måste säga grattis. trodde att vi skulle bli olycksfåglar som fick stanna hemma. På onsdag åker jag :D
    HA DEN BÄSTA RESAN Kram

    SvaraRadera