torsdag 8 april 2010

Trötter

Idag är jag jätte trött. Känns att jag kom i säng alldeles försent igår. Vet inte vad det var som höll mig upp, eller jo tv och dator men inget intressant så borde gått och lagt mig istället men det får man sota för idag. Jag hoppas att jag piggnar till snart, har försökt med både te och frukt men de har inte hjälpt hittills i alla fall.
Generellt har jag en ganska lugn dag idag. Jag ska på kundmöte efter lunch så jag ska förbereda mig lite inför de men i övrigt har jag ganska lite att göra, några analyser i min kundportfölj som ligger. Ganska skönt att det är lagom lugnt då jag är så trött fast å andra sidan kanske det hade varit bra om jag haft mycket att göra så jag inte kan tänka på att jag är trött :)

Igår träffade jag som sagt Frida. Det var trevligt att ses då det var så himla länge sen. På nåt konstigt sätt känns det inte som om det hänt så mycket sedan vi sågs fast ändå har det de. Vi avslutade med att säga, så som man alltid säger, vi måste ses snart igen, inte låta de gå lika lång tid till nästa gång vi ses :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar