fredag 2 april 2010

Myskväll

Jag är som sagt i Öret nu. Jag kom hit igår eftermiddag och jag måste säga att det var grymt skönt att åka bil och slippa SJ och alla förseningar. Sen älskar ju jag att köra bil. Tror att det är för att jag så sällan kör bil. Sen gör det inte körningen mindre kul när man får åka en snabb bil :) Att köra en bil med 270 hk är grymt roligt men kan lätt bli lite för roligt när man ska köra om. Man trycker bara lite på gasen och sen är man uppe i 140 km/h utan att det ens känns :) Men jag körde så klart lika lugnt och fint som jag alltid gör så inga fortkörningsböter här inte :)

Idag har jag och syrran varit ute en sväng och fixat lite presenter, pojkarna måste ju få påskägg. Sen under eftermiddagen tog vi en promenad med Lillis och världens sötaste hund Leo :) Det var riktigt varmt och skönt då solen sken så fint och det hade slutat blåsa.

Nu ikväll är jag själv hemma med Lillis, syrran och resten av familjen är på middag. Lillis och jag har haft myskväll. Han var lite trött så han var på jag-vill-bara-bli-buren-eller-sitta-i-knät humöret så det har varit extra mysigt tycker jag :) Men nu ligger Lillis utslagen i sängen och sover så sött :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar