måndag 11 januari 2010

Nytt recept

Idag testade jag ett nytt recept. Jag tyckte det var dags att förnya mig lite i köket så var det dags. Idag gjorde jag en spenat lasagne. Jag slängde i lite andra grejer än vad som stod i receptet och hoppades på det bästa. Jag var även lite förutseende idag så jag gjorde lasagnen innan träningen och gräddade den sen i ugnen halva tiden och tog den återstående halva tiden när jag kom hem från träningen. Måste säga att det blev hur smidigt som helst att göra så. Det blev ju mat på bordet jätte snabbt när jag kom hem och jag slapp att gå och hungra ihjäl. Maten blev även väldigt god, bättre än vad jag trodde vilket alltid är positivt.

Idag testade jag min nya instruktör. Hon levde upp till mina förväntningar, hon var så bra som jag hade hoppats på. Hon har två pass i veckan, måndagar och onsdagar klockan 17 vilket är ganska tidigt. Men så länge jag inte jobbar så funkar de ju men när det är dags att börja jobba igen så kan de bli svårt att hinna till ett så tidigt pass. Hmm, ja den dagen den sorgen eller vad är det man brukar säga.

1 kommentar: