lördag 30 januari 2010

Celebrity flight

Nu är jag tillbaka hemma i kylan igen. Gud så kallt säger jag bara, burr, inte alls roligt! Resan hem gick bra, lite lång som alltid men inga förseningar den här gången. De var lite kändisspotting på flyget hem, nämligen Micael Bindefeld åkte samma flyg som jag från Chicago till Stockholm. Han satt dock i Business Class till skillnad från en annan.... MEN han stötte/flirtade hej vilt med tjejen som satt precis framför mig så han hängde där ganska mycket. Han berättade bla att han skulle hem och gå på Elle-galan vilket den här tjejen också skulle. En amerikansk tjej i 25 års åldern skulle jag gissa. Micael hade några vänner med sig som dock inte satt med honom i Business Class. Men dom satt som sagt en del av den långa resan vid tjejen och nyfiken som jag är så var jag självklart tvungen att tjuvlyssna när dom satt och snackade och drack sin champagne :)

Att komma hem var ju inte så roligt, kallt och mycket snö..... Idag är de faktiskt ännu kallare än igår så jag tror jag kommer hålla mig inne större delen av dagen. Jag har redan varit ute men det var inte alls skönt så tror de som sagt att jag inte kommer gå ut nåt mer idag, jo om det inte händer något kul och spännande ikväll för då kan det hända att jag beger mig ut ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar