söndag 10 januari 2010

So far so good

Efter en liten kort sammanfattning av veckan på nya året, eller de är ju lite mer än en vecka som gått, 10 dagar för att vara exakt så har jag insett att träningen har gått väldigt bra. Jag har gjort 9 stycken träningspass hittills då jag igår beslutade mig för att ta min första vilodag på året. Eftersom det till och med imorgon är julschema som gäller på gymmet så har det varit lite svårt att ibland hitta ett bra pass att gå på så det känns som om träningen har varit lite lättare än vanligt. Så i och med de tänkte jag att från och med imorgon gäller det att steppa upp det ett snäpp till. Jag längtar faktiskt tills det vanliga schemat är i gång igen så jag kan få gå på "mina" pass. Men några ändringar i schemat har skett så ett par pass har jag fått byta ut. Två pass som jag brukar gå på har bytt instruktör och tyvärr till nya jag inte tycker om. Sen har jag insett att ett måndagspasset är för lätt för mig så nu har jag letat upp en nya instruktör som jag hört ska vara väldigt tuff och ha bra pass. Hon kör måndagar och onsdagar på hötorget så imorgon ska jag testa de passet för första gången och jag hoppas att de lever upp till mina förväntningar. Onsdagspasset som jag brukade gå på är tyvärr ett av dom passen som bytt instruktör så jag hoppas att de här nya passet och instruktören är bra för då passar de väldigt bra att hon kör både måndag och onsdag. Torsdagar finns det fortfarande väldigt få bra pass att välja mellan så jag tror att det ska fortsätta vara min vilodag för veckan.
Men en jätte rolig schemaändring är att efter en del efterfrågningar så har dom lagt in ett extra pass på lördagar med min favorit instruktör. Är tydligen fler än jag som tycker att hon är super bra. Så från och med nu till veckan ser jag fram emot att få köra ännu ett hårt och tufft pass med henne på lördag förmiddagar.

Yes nu känner jag mig riktigt laddad för ett nytt bra tränings år! I can´t wait!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar