lördag 2 januari 2010

De går ju riktigt bra

Andra dagen på året och jag har idag gjort mitt andra träningspass för i år. Det här går ju riktigt bra :) Två dagar och två pass, helt enligt planerna. Ikväll blev det först en mysig fika i Gamla Stan och efter det tog vi en timmes promenad runt stan. Det var kallt men ändå jätte skönt. Nu när ligger jag i soffan och försöker få upp värmen igen :)

Nyårslöften, nja kan inte säga att jag direkt har några men min tanke är att jag ska ta hand om mig och min hälsa så jag ska träna mycket. Jag ska även tänka mer på mig själv, alltså prioritera mig själv, och med de menar jag att energi tjuvar ska väljas bort ur mitt umgänge och jag ska bara umgås med dom jag vill, dom jag har ett utbyte med och tycker om.

1 kommentar:

  1. Låter som ett bra nyårslöfte (eller vad man nu väljer att kalla det).

    SvaraRadera