söndag 17 januari 2010

Går i väntans tider

Det blev träning för mig idag, jag tog mig iväg och mycket riktigt så kändes de jätte bra när passet var över. Det var som vanligt ett tufft och jobbigt pass, precis vad jag behövde :) De närmsta två veckorna kommer det säkerligen inte alls bli så mycket träning men å andra sidan behöver man inte de när man är på semester. Men jag ska ändå försöka träna ett par gånger i alla fall, kompensera lite för all onyttig mat och godis och annat jag kommer proppa i mig :)

Jag är faktiskt helt klar med allt inför resan så nu går jag mest och väntar på att det ska bli morgon och jag får bege mig mot Arlanda. Finns inte så mycket bra att titta på på tv ikväll så kommer nog lägga mig och läsa och sen försöka somna tidigt. Men det vet jag hur det brukar bli med de, att somna tidigt alltså.

1 kommentar:

  1. Åh vad rolgit! Ha det så himla bra nu o tänk bara på att njuta!!
    Kram

    SvaraRadera