torsdag 14 januari 2010

Tiden räcker inte till...

Jag förstår inte riktigt hur man ska hinna jobba :) Jag tycker tiden bara springer iväg och jag hinner nästan ingenting om dagarna så hur ska man hinna jobba 100%. Igår var ett riktigt bra exempel på hur dagen bara försvann. Under förmiddagen hade jag en intervju, denna gång med VD´n för företaget. Det kändes bra men är som alltid svårt att säga hur de gått. En bra intervjuare får en alltid att känna att det gått bra så de är bara att vänta på besked. Efter intervjun hann jag precis till ett lunch träningspass. Sen var det hem och börja jaga referenser eftersom företaget frågade efter de. Jag hann bara med att maila några personer innan det var dags att åka gå till andra träningen för dagen. Innan träningen skulle jag även hinna in på Forex och växla lite pengar. Så blev en snabb visit inne på NK och sen vidare till hötorget för träning. Lunch passet är ett lugnare pass med fokus på styrka och kvällspasset är tuffare med inriktning på kondition. När man väl är hemma ingen är det dags för middag och hela den dagen har gått. Som sagt, förstår inte hur man ska hinna jobba, jag tycker nu att dagarna inte räcker till...
Ja ja, den dagen den sorgen eller vad är det man brukar säga :)

Idag är min plan att ta tag i ett par saker som jag skjutit upp nu i en vecka. Men jag är så grymt omotiverad att göra de att jag fortsatt att skjuta på de. Jag tror att jag ska ta en sväng till affären och handla lite snacks. Tror jag kan behöva de om jag nu ska orka göra de här. Kanske kan man i affären även handla en burk med motivation? I stort sett det enda jag har motivation för dessa tider är träningen. Ja, man får väl vara glad över att man har motivation för något överhuvudtaget. Nej nu får de bli en promenad till Fältan, måste ha energi. Hmm, undra vad man ska handla för gottis, hihi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar