söndag 17 januari 2010

I´m ready to go

Nu är jag helt klar för min resa. Idag har jag packat, vilket inte var så lätt. Det blev mer kläder än jag normalt brukar ta med mig men jag skyller de på att jag måste ha business kläder med mig och skor. Men sen var jag nyss där och shoppade en hel del så kanske inte kommer handla lika mycket den här gången, haha, eller jo de kanske jag gör :) Jaja, jag har en helt tom resväska med mig som kan fyllas med shoppingfynd och den andra resväskan är bara halvfull så de finns gott om plats för alla mina nya grejer :)

Just nu sitter jag i valet och kvalet om jag ska träna idag eller om jag ska ha en skön slapp eftermiddag hemma med film och lite gottis. Just nu känner jag för att vara hemma men jag vet att även om man inte känner för att träna så är det så skönt efteråt så kanske ska träna i alla fall. Det är ju i och för sig tidig träning, börjar klockan fyra så jag hinner ju ha en skön slapp kväll med film också. Hmm, vad svårt... Tuffa beslut som måste tas så här på en söndag :)
Nej det är nog lika bra att jag tränar för man vet aldrig hur mycket, eller snarare hur lite träning de kommer bli i San Diego. Jo men så får de bli, beslutet är klubbat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar