tisdag 12 januari 2010

Hamnat i koma

Usch vad jag är trött och seg idag. Vet inte riktigt varför men idag känns det som om jag inte vaknat alls. Jag hade tänkt att jag skulle fixa ett par saker idag men jag orkar verkligen inte. Jag är sååå seg. Har mest legat i soffan hela dagen och slö tittat på tv. Jag hoppas verkligen att min energi är tillbaka i morgon igen, riktigt surt att vara så här seg. Min tanke är att jag ska träna ikväll och om jag så ska behöva släpa mig dit så ska jag gå för här i soffan kan man inte ligga hela dagen. Nej, ett riktigt hårt träningspass är precis vad jag behöver.

Ikväll kommer jag vara parkerad framför tv´n (för det har jag ju inte varit nu under dagen....). Ikväll börjar en ny säsong av ett av mina favorit program, Mästarnas Mästare. Äntligen säger jag bara, som jag har väntat på att det ska börja igen. Ska bli kul att se vilka som är med denna gång. Jag vet att bla Ulrika Knape är med men annars har jag inte alls någon större koll. Efter de är det So you think you can dance, så är en hel kväll med tv som gäller på tisdagar nu framöver. Jag kommer i och för sig att missa två tisdagar nu men sen så :)

Jag är jätte gottis sugen, skulle behöva choklad eller nåt sånt. Kanske ska ta mig iväg till affären och handla lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar