torsdag 14 januari 2010

Jag gjorde de!

Efter mycket vånda och lite besvär så har jag äntligen gjorde de som stod på min agenda för dagen. Med lackande motivation lyckade jag äntligen ta mig i kragen och få de gjort. Först tog jag en promenad till Fältan och handlade lite gottis för att motivera mig med. När jag kom hem hade jag bara bestämt mig att nu ska de bli gjort. Jag blev klar för ungefär en halvtimme sen och nu känns det så skönt att jag kan släppa de. Varför ska vissa saker vara så jobbiga att göra? Jag gjorde allt för att slippa undan även idag, jag till och med tittade på vilka träningspass som gick nu ikväll som jag kunde gå på, bara för att slippa undan. För normalt sett är torsdagar min vilodag för veckan. Jag gick faktiskt så långt att jag bokade in mig på ett pass för att sen en timme senare ta beslutet att det bästa är om jag är hemma och gör klart de jag måste göra så jag avbokad. Som sagt, nu när det är gjort så känns det jätte skönt så nu kan jag slappna av och ta det lugnt under kvällen, har inga mer måsten för dagen.

När jag var i Fältan så köpte jag två nya böcker. Måste har lite att läsa på resan :) Idag köpte jag "Motsatsen till kärlek" av Julie Buxbaum och "Morgonpasset" av Sophie King. Jag har inte läst nåt av dom författarna förut så ska bli kul att testa nya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar