tisdag 26 januari 2010

Spending money

Igår kväll kom vi tillbaka hem till San Diego efter en helg i LA. Skönt att vara tillbaka faktiskt. LA i all ära men gillar SD bättre :)

Idag hade vi riktigt skönt väder. Regnet hade gett sig och de var klarblå himmel och ca 18 grader varmt. Bäst att passa på och njuta för imorgon eftermiddag kommer regnet igen :(

Det blev inge shopping i LA så idag var det dags att röra på pengarna igen :) Jag lyckades handla både till mig själv och presenter. Hittade fina grejer till världens sötaste killar. Tror och hoppas att det kommer bli jätte bra till dom. För egen del så blev det shopping inne på Abercrombie, igen, jag vet :) Men dom har fortfarande 50% rabatt på det mesta så det gäller att passa på. Sen behöver jag nya toppar, slängde säkert halva garderoben när jag flyttade så de behövs fyllas på igen. Sen köpte jag även en överdragströja till träningen.

Nu ikväll ska jag hem till Sara för vin och ost, ska bli mycket trevligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar