fredag 22 januari 2010

Shopping

Idag lyckades jag faktiskt shoppa en del kläder, till mig alltså. Jag har hittills innan bara köpt presenter men idag ägnade jag hela dagen med shopping till mig :)
Jag shoppade loss inne på Abercrombie & Fitch :) Jag är i stort behov av toppar, vanliga enkla vardags toppar, så det blev faktiskt 5 stycken där ifrån, väl behövligt säger jag bara. Sen handlade jag även inne på Bath & Body Works. Dom har hur mycket som helst där inne som jag skulle kunna köpa men idag blev det några tvålar och shower gel.
Ja jag tror att de var allt jag handlade. Jo nu kom jag på, jag handlade faktiskt ett par presenter så det var inte bara till mig idag som jag tidigare sa. Men men, det var ju mest till mig i alla fall. Nu kommer shoppande ligga på is i några dagar eftersom vi imorgon bitti sticker till LA för mässan. Men på måndag igen då gäller de att lägga i en högre shopping växel efter som jag bara har 3 dagar kvar då. Men jag ska nog hinna med en ordentlig runda till efter helgen så jag behöver nog inte oroa mig över att åka hem med tomma resväskor :)

Ikväll måste jag nog försöka lägga mig lite tidigare än vad jag brukar för vi måste åka mot LA senast klockan 6 vilket betyder att jag måste upp i ottan. Men jag tänkte att det får bli en lugn kväll. Jag ska fortsätta titta på mina tv-serier, måste passa på när jag är här att uppdatera mig, eller snarare titta i förväg.

Här är 4 toppar som jag köpte


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar