onsdag 27 januari 2010

Spending even more money :)

Idag blev det en shopping dag. Jag tyckte att jag handlade ganska mycket grejer men när jag kom hem och packade upp allt så var det inte så mycket. Jag har packat ner allt i resväskorna och jag har hur mycket plats kvar som helst så jag kan handla ännu mer imorgon :) Så vem vet, kanske blir en shopping sväng ut även imorgon, hihi :) Den här gången behövde jag inte handla julklappar och sånt så det blev mer plats över för saker till mig, we like :)
Jag hade tänkt att visa några av mina shoppingfynd men jag har som vanligt glömt kamerasladden hemma så får ev bli när jag kommer hem.

Efter shoppingrundan blev det en sightseeing tur för att titta på alla enormt stora och fina hus som ligger precis vid havet. Där kan man ju bara drömma om att man har råd att bo, men vem vet, en dag kanske :) Jag skulle gissa på att man inte får ett hus under 15 miljoner kronor så jag behöver nog skaffa mig ett betydligt mer välbetalt jobb om jag ska kunna bo där.

Ikväll ska jag träffa Jen. Vi tänkte gå till Roppongi i La Jolla, super god mat så riktigt längtar. Blir hungrig bara jag tänker på de :) Men det är snart dags, vi ska ses om 40 minuter så måste snart åka för kan vara en del trafik eftersom de blir mitt i rusningstiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar