torsdag 21 januari 2010

Myskväll

Jag lyckades sova bra även i natt så jag vaknade strax innan klockan sju utvilad och redo för ännu en dag. Åt en traditionell amerikansk frukost med bagels - gott :) - sen blev det en sväng ut under förmiddagen för att fixa lite grejer inför mässan som börjar på fredag. När det var klart var det lunch dags och idag var det helt klart en wendy´s dag, mums säger jag bara :)
När vi ätit så åkte vi till en av mina favorit butiker (om man bortser från klädbutikerna) Best Buy. Pappa behövde köpa en grej till sin dator och under tiden han pratade med dom som jobbade där så passade jag på att spela wii. Det är ju så himla roligt - vet inte hur länge jag spelade men det var ganska länge :) Sen tittade vi på datorer, tv apparater, ljudanläggningar och andra roliga saker. Det är faktiskt en ganska rolig butik som man kan fördriva ganska lång tid inne på och tror vi var där inne i över en timme. Under tiden vi var inne i butiken hade stormen och ovädret dragit in så springandes i regnet slängde vi oss in i bilen och åkte hem. Nu smattrar det så där mysigt på hustaket och jag tror jag hör åskan långt bort. Perfekt väder för att sitta hemma och mysa så jag ska bädda in mig i filtar, precis som den söta hunden nedan, och sen titta på någon bra tv-serie eller film :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar