lördag 16 januari 2010

1 dag kvar

Nu är det bara morgondagen kvar innan jag åker, who hoo!!! Jag ska bara slänga ner lite kläder i resväskan sen är jag redo att åka mot sunny California! Jag ska inte ha med mig så mycket kläder så att packa kommer gå fort. Jag måste dock ha med mig lite business kläder eftersom vi ska vara på mässan i tre dagar men i övrigt behövs det inte så mycket. Jag tänkte ju som vanligt shoppa en del och då kan man, och vill man använda dom nya kläderna i stället :)
Vi får se om jag får med mig min far på någon shopping runda eller om jag får stå för den biten själv, hihi :)

Idag känns det som om jag varit super effektiv. Under förmiddagen var jag och tränade. Min favorit instruktör har börjat med ett nytt pass på lördag förmiddagar som började idag så självklart var jag där, går ju inte att missa :)
När jag kom hem hade jag tvätt tid så nu är de gjort också. När jag höll på med tvätten, eller snarare väntade på tvätten, så fick jag ett städ ryck så nu är det även rent i lägenheten. Förstår egentligen inte varför man ska städa innan man åker bort, men men nu är det gjort i alla fall. Det behövdes verkligen dammsugas, man drar in så mycket grus utifrån, riktigt jobbigt. Ännu ett skäl till att de borde bli vår och sommar nu :)

Nu när allting är gjort kan jag ta det lugnt en stund innan det är dags att träffa MiaLotta för lite lördags vin :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar