torsdag 7 januari 2010

Nu är jag trött på de här

KYLAN alltså!! Nu vill jag ha sol och värme!! Visst att julen är mysig, speciellt med en vit jul men nu räcker de. Ut med vintern och in med sommaren. Det värsta är att dom säger att det ska bli kallare vilket jag inte alls tycker om. Kanske dags att emigrera... Inte nog med att det är så kallt ute att man inte vill gå ut, det är kallt inne i lägenheten också. Jag skulle helt klart behöva en öppen spis att elda i nu men tyvärr har jag inte de så får nöja mig med ett varmt täcke i soffan, inte alls lika mysigt. Försöker även få upp temperaturen någon grad här hemma med att tända tusen ljus. Vet inte om det blir så mycket varmare men det höjer i alla fall mysfaktorn :)

1 kommentar:

  1. Håller med! Nu räcker det. Täta fönstrena är nog det enda som funkar för att få varmare. Så är det då hos mig. Kram!

    SvaraRadera