onsdag 27 april 2011

Whohoo

Fick tillbaka det andra provet idag. De som jag inte alls trodde gick bra och jag var rejält nervös över att få tillbaka de. Jag hade faktiskt lite ångest när dom började dela ut proven och jag väntade på mitt. Men tydligen hade jag fattat betydligt mer än jag trodde för jag fick 77.5 poäng av 80! Helt sjukt, fattar inte riktigt hur de gick till! Men så skönt att ännu ett prov är avklarat och jag är hittills godkänd på alla prov vi skrivit. Nu är det inte många prov kvar den här terminen/året så jag hoppas verkligen att de här håller i sig :)

Ikväll blev det en promenad till Gamla Stan med T sen hamnade vi på Glenfiddich för en riktigt god middag.
Jag är så mätt så tror jag spricker snart :)
En super trevlig kväll och en bra dag, ja en bra onsdag helt enkelt. Bara två dagar kvar till helg, whohoo :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar