fredag 8 april 2011

Soffhäng

Helgen är här och den hade inte kunnat börja bättre. Jag invigde helgen med ett stenhårt träningspass. Vet faktiskt inte när jag var så slut efter ett pass senast, grymt jobbigt! Men det finns inget bättre sätt att fira in helgen på :)
Vi fortsätter med uthållighetsträningen och idag blev det 37 minuter på hög nivå utan vila. Det kanske i sig inte låter så jobbigt men under dom här minuterna körde vi olika ryck, allt från 2 minuters till 25 sekunders ryck och då blir det grymt jobbigt :)

På vägen hem på t-banan inser jag att jag luktar hur illa som helst. Jag verkligen stinker svett, haha, sååååå fräscht!! Jaja, vad ska man göra.... Bara att försöka hålla sig borta från andra människor och skynda sig hem till duschen, hihi :)

Nu är jag trött efter arbetsveckan där jag börjat klockan sju alla dagar utan en, vilket inte kanske är så farligt egentligen men jag har ju inte lagt mig förrens vid midnatt om kvällarna så det har blivit alldeles för lite sömn. Så nu är det soffan som gäller hela kvällen. Det är inte nånting bra alls på tv men det gör inte så mycket för jag kommer nog somna tidigt ikväll.
Det är bara en sak som kan stoppa mig från att somna gott ikväll och det är min granne. Jag hör nu att det kommer folk hem till henne och det skulle inte förvåna mig om musiken och förfesten drar igång vilken minut som helst. Om så är fallet har jag bara en sak att säga - MORRRRRRR!!!!!! Bara att hoppas på det bästa, dom kanske bara ska ha myskväll....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar