tisdag 26 april 2011

First day back

Första dagen i skolan på drygt 6 veckor är avklarad. Vi började dagen med prov. Jag hade som sagt inte alls pluggat så mycket som jag borde göra inför såna här stora prov men blev överraskad när jag såg provet då de inte alls var så stort som jag (eller alla vi) trodde att det skulle vara. Det kändes okej. Tyckte att jag kunde ungefär 50% av frågorna men det krävs minst 75% gör att bli godkänd så det var bara att hålla tummarna att jag chansade rätt på resten.
Väldigt förvånande fick vi tillbaka proven redan senare på eftermiddagen. Och jag klarade mig!!! Hade 6 poäng från max så är helt klart nöjd :) Känns super skönt att ha klarat provet. Det innebär att jag klarat alla prov hittills men det kan tyvärr snabbt ändras då vi i morgon får tillbaka provet vi skrev för 6 veckor sen. De provet hade jag inte heller pluggat speciellt mycket till och det kändes lite si så där. Men nu hoppas jag på att jag klarade även de provet, så håll tummarna i morgon (även om de redan är försent för att påverka resultatet) :)

Märks att det var länge sen vi var i skolan för nu ikväll är jag jätte trött. Eller om det beror på skoldagen eller för att jag sovit så dåligt senaste tiden kan ju diskuteras :) Men jag ska i alla fall försöka lägga mig tidigt ikväll, vilket jag säger dom flesta kvällar men det är sällan det blir så. Jag brukar komma in i andra andningen när det är dags att sova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar