fredag 29 april 2011

After School

Haft en riktigt bra dag :) Vi var "lediga" från skolan idag, dvs vi hade inga lektioner utan dagen var till för att göra rester -omprov, inlämningsuppgifter och sånt. Men eftersom jag har blivit godkänt på allt vi gjort så har jag inget sånt (sååå skönt). Tiden idag skulle även gå till att jobba med konventet men de jag gör där kan vi inte börja med förrens sista anmälningsdagen har varit, vilket var idag. Så det innebar att jag fick en ledig dag :) Men jag har faktiskt gjort lite nyttigt idag och inte bara tittat på bröllopet :)

Vid fyra tiden mötte jag upp 5 stycken från klassen och så åkte vi till Medborgarplatsen och tog en öl. Sen gick vi vidare till O'Learys i Gamla stan och åt middag. En jätte trevligt och skön kväll. Vi får passa på nu med fler after school för snart är skolan slut och många kommer flytta från Stockholm igen tillbaka hem. Känns tråkigt att vissa kommer försvinna från stan, men jag jobbar på att övertala vissa att bo kvar i Stockholm :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar