måndag 11 april 2011

Dag 1 av 15

Idag är det min första lediga dag av 15 stycken. Det ska bli riktigt skönt med lite ledighet även om jag inte kommer vara helt ledig för jag måste plugga till provet vi har första dagen tillbaka i skolan. Jag hoppas att det går ganska snabbt att plugga in allt så jag kan få vara helledig några dagar också.

Men nu under förmiddagen har jag passat på att göra annat istället :) Jag har deklarerat, skönt att ha de gjort! Nu är det bara att vänta på att få tillbaka lite pengar :)
Sen har jag läst ikapp på alla tidningar. Jag hade 5 tidningar som legat ganska länge på att bli lästa så de har jag gjort under förmiddagen så nu är jag ikapp där i alla fall :)

Nu är det snart lunchdags. Tror det får bli Thaisoppa idag :)

2 kommentarer:

  1. Tack! Tyckte det behövde uppdateras med lite mer somrigt tema nu när våren och sommaren är runt hörnet :)

    SvaraRadera