söndag 17 april 2011

Örebro

Då har jag bytt storstaden mot lilla Öret för ett tag :) Jag hoppade på SJ tåget i morse och sen före utsatt tid (!) kom jag fram där pappa och världens sötaste hund mötte mig :)

Känns som om jag hunnit med en hel del idag. Först blev det promenad med hundarna i det sköna vårvädret. Har även lagat mina jeans. Jag har ingen symaskin så brukar passa på när jag är här hemma och fixa det som behöver fixas (mycket praktiskt kan jag säga), varit och handlat (inget roligare än mat dock), hämtat först ena syrran och sen andra syrran, fikat med hela familjen, varit med P på simskola, skjutsat hem P och sen ätit middag med mamma. Japp, de var min dag och som sagt, hunnit med en hel del :)

Jag kommer vara här till på söndag så kommer hinna med mycket mer under veckan, måste tyvärr även lägga lite tid på att plugga :(
Föräldrarna drar till Budapest tidigt i morgon bitti så det är jag och syrran med hundarna den här veckan :)

Nu är det snart dags för Mästarnas mästare, veckans absolut bästa program!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar