lördag 23 april 2011

Sommardag

Idag har det känts som sommar. Det har varit riktigt varmt och skönt och man får passa på att vara ute innan det är slut på ledigheten. Tyvärr så borde jag även plugga till det stora provet vi har på tisdag, första dagen tillbaka i skolan. Men det går inget vidare måste jag erkänna. Motivationen är inte riktigt där, vill hellre vara ute och njuta av värmen, vara ledig och inte göra nånting, umgås med syrran och familjen, ja göra allt annat än plugga kan man säga.

Nu ikväll blev det i alla fall grillning, sååå himla gott. Det var årets första grillning för min del och jag ser fram emot många fler. Nästa blir redan i morgon då vi ska fira mammas födelsedag.

Jag är fortfarande trött efter dom senaste nätterna med för lite sömn. Sov ikapp lite i natt men känner mig fortfarande lite trött så ska lägga mig i sängen nu och titta på tv en stund innan jag kommer somna. Tror pappa får ta sista kvällspromenaden med hundarna idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar