söndag 10 april 2011

Praktiken avklarad

I fredags gjorde jag min sista praktikdag. Dom här tre veckorna har gått jätte fort, tiden har bara rusat förbi. Det känns lite konstigt att det redan är över men det har varit bra. Jag har trivts väldigt bra och det blev roligare för varje vecka. Det är väl antagligen för att man kommer in i det mer och mer och kan sköta sig själv och slipper fråga så mycket.

Dom jag har jobbat med är så gulliga och trevliga så kommer sakna dom lite :)
När jag slutade så fick jag en liten present som tack för allt jag gjort. Jag tycker att det är jag som ska tacka för att jag fått varit där men det är ju alltid kul med presenter :)
Jag fick itrims kokbok. Jag har bläddrat lite i den när jag jobbat och det finns en hel del bra recept som jag skulle vilja testa. Nya idéer till matlagningen behövs alltid så det var en rolig och behövlig present :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar