onsdag 13 april 2011

Trött, seg och tandvärk.....

Jag är såååå trött och seg idag (också)! Jag är tung i huvudet och allmänt orkeslös. Jag vet inte om det är för att jag bara är trött eller vad det är. Jag har ju haft några veckor med alldeles för lite sömn samt dålig sömn när jag väl sovit så jag hoppas på att det "bara" är de och att det blir bättre om jag får sova ikapp.

Jag skulle som sagt behöva plugga men just nu finns inte orken eller motivationen till de. Hoppas det blir bättre senare idag....

Jag har även upptäckt att jag har ont i en tand.... :( Eller det gör bara ont när jag dricker och äter. Jag märkte av de igår men trodde de bara var tillfälligt för de jag drack var så himla kallt men tyvärr är de likadant idag. Hmm, verkar ju nästan som om jag måste gå till tandis och betala en massa pengar, arghhh :( Med lite tur så går det över :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar