onsdag 20 april 2011

Dagarna går för fort

Varför ska dagarna alltid gå så fort när man är ledig?! Samtidigt som jag inte tycker att jag hinner med nånting så hinner jag med ganska mycket. Även den här dagen har gått i ett. Förutom alla promenader med hundarna så har jag skrivit klart praktikrapporten (skönt att få de gjort). Skulle kanske behöva lägga ner lite mer jobb på den men orkar faktiskt inte. Nu får den vara så här, får väl komplettera om det skulle vara något som inte är bra.
Det blev lunch på McD idag. Eller pojkarna åt där och jag köpte på subway till mig och syrran. Sen blev det ett besök på Stadium outlet men hittade inget sen upp på stan för att köpa födelsedagspresent till mamma. Skönt att de är fixat nu, har alltid så svårt att komma på vad jag ska köpa.
Sen hade jag barnen en stund när syrran behövde fixa en grej. Det blev dels en promenad med alla hundarna och sen lek ute i trädgården.
Sen var det dags att utfodra hundarna och sen gå på kvällspromenaden. Väl hemma var det dags att utfodra mig och syrran. Idag gjorde jag det enkelt så gjorde lax med pesto och färsk pasta. Super gott :)
Men nu blir det slappa framför tv'n en stund. Ska titta på finalen av Sveriges mästerkock. Efter de ännu en promenad med hundarna sen kan jag slappna av på riktigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar